بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:45
بازديد از اين پست : 253

از ساعت 23:15 دقیقه امشب دو تیم فوتبال اسپانیا و مقدونیه از چارچوب دور اول از مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2016 در گروه C  رقابت ها در استادیوم خانگی تیم فوتبال لوانته در والنسیا به مصاف هم رفتند.

شاگردان دل بوسکه که پس از شکست برابر فرانسه در دیداری دوستانه و در غیاب ستاره های اصلی خود در چند سال اخیر همانند ژاوی، اینیستا، ژابی آلونسو، داوید ویا و فرناندو تورس با حضور جوانانی همچون پاکو آلکاسر و کوکه به مصاف حریف نه چندان قدرتمند خود رفتند و در حالی که از ابتدا با حرکات داوید سیلوا، سسک فابرگاس و پدرو موقعیت های زیادی را بر روی دروازه حریف خلق کردند در نهایت موفق شدند نیمه نخست این دیدار را با برتری 3-1 به سود خود خاتمه دهند.

نیمه دوم مسابقه نیز همانند انتظار با حملات شاگردان دل بوسکه همراه بود و آن ها خیلی زود و در دقیقه 50 گل چهارم خود را نیز به ثمر رساندند. پس از این گل دل بوسکه با اغاز تعویض های خود و ورود بازیکنانی نظیر ایسکو، مونیر الحدادی و مارک بارترا از فشار تیمش کاست و اسپانیایی ها تا پایان بازی با کنترل مسابقه و ایجاد موقعیت هایی با حرکات ایسکو، فابرگاس و سیلوا این دیدار را با نتیجه 5-1 به سود خود به پایان رساندند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه 15: پس از سرنگونی داوید سیلوا در محوطه جریمه سرجیو راموس پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با ضربه چیپ پای راست خود به زیبایی گل اول لاروخا در این مسابقه را به ثمر رساند.

 

دقیقه 17: پاس در عرض خوانفران را در داخل محوطه جریمه پاکو آلکاسر پدیده جوان تیم فوتبال والنسیا با ضربه زمینی پای راست خود به گل دوم اسپانیا و اولین گل ملی خودش تبدیل کرد.

دقیقه 28: بی احتیاطی خوانفران باعث شد تا اگیم ایبرامای با ضربه پای چپ خود از روی نقطه پنالتی دروازه ایکر کاسیاس را برای اولین و آخرین بار در این مسابقه باز کند.

 

دقیقه 45: شوت سرکش، زمینی و زیبای سرجیو بوسکتس از بیرون محوطه جریمه به گوشه سمت چپ دروازه مقدونیه رفت تا این هافبک باشگاه بارسلونا در 70امین بازی اش برای لاروخا اولین گل ملی را هم به ثمر برساند.

دقیقه 50: پاس کوتاه جوردی آلبا را داوید سیلوا یا ضبه پای چپ تماشایی خود از گوشه محوطه جریمه به گل چهارم لاروخا در این مسابقه تبدیل کرد.

 

دقیقه 90: پاس داوید سیلوا را پدرو با ضربه چیپ پای راست و  تماشایی خود به گل پنجم لاروخا در این مسابقه تبدیل کرد.

حاشیه بازی:

در این مسابقه مونیر الحدادی، پاکو آلکاسر و مارک بارترا برای اولین بار در یک دیدار رسمی با پیراهن تیم ملی اسپانیا به میدان رفتند و سرجیو بوسکتس ( در 70امین بازی) و پاکو آلکاسر (در اولین بازی رسمی)  خود برای لاروخا موفق به به ثمر رساندن اولین گل ملی خود شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »